:: مزيكا عرب: اغانى_افلام عربى_افلام اجنبى_كليبات_العاب_برامج_اسلاميات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

:: مزيكا عرب: اغانى_افلام عربى_افلام اجنبى_كليبات_العاب_برامج_اسلاميات

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Aaaaaa10الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مــنـتـدى مــمـس مــزيــكـا عــرب يــرحــب بــكـل ز و ا ر ة و ا عــضـــا ء ة الـــكـــرا م مــع تــحـــيات مؤسس المنتدى احمد عيسى  

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ??

كاتب الموضوعرسالة
رامى البنا
مشرف الحب والرومنسية

عدد المساهمات عدد المساهمات : 57
تاريخ التسجيل تاريخ التسجيل : 06/04/2010

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Empty
مُساهمةموضوع: فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ??   فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Icon_minitimeالخميس أبريل 15, 2010 3:03 am

سوال عمر محد فكر فية مع تحيات ....القلب الطيب .....رامي,,,

السلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،،

انا جاي النهارده بسؤال
ايه هو الاصعب
فراق حبيبك اللى بتحبه وهو بيبادلك نفس الشعور؟
وانت عارف انه هيجى يوم وتفترقوا

ولا حب من طرف واحد
يعنى تبقى بتحبه وهو مش حاسس بيك
وانت عارف انه مش هيبادلك نفس الشعور؟

منتظرة الردود

للامانة منقول بس عايزة اعرف ردكم اية

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Sv41ClW

التعديل الأخير تم بواسطة Yahia ; 04-08-2010 الساعة 05:37 PM.
فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? User_offline فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Quote

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-08-2010, 10:00 PM #2 (permalink)
love story love
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 392121

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Icon1

سؤااااااال جميل وفعلا ايه الاصعب بس انا عن راى الاتنين اصعب من بعض
يعنى الفراق صعب لان ببقى بحب انسان وهو بيحبنى وعارفه ان هيجى يوم ونتفارق فى ده شىء صعب جدا
اما حب من طرف واحد صعب بس مش زى الفراق لان ممكن انساه وادوس على قلبى لان اكيد هزعل لانه مش حاسس بيه
وادور على حب تانى يحس بيه فامش هيبقى صعب زى الفراق وكمان الحب من طرف واحد بيبقى فاشل فمش هزعل قد ما هزعل على حبى اللى كله مليان اخلاص وتبادل مشاعر وحنيه وحاجات جميله بس القدر فرقنا
والفراق فى حد ذاته صعب اين كان الانسان اللى هنفرقه
الفرااااااااااااااق الاصعب
تقبلى مرورى
طولت عليكى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? User_offline فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Quote

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-08-2010, 10:13 PM #3 (permalink)
salma mohamed
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 423228

عادى براحتك
انت عندك حق فى كل كلمة قولتها
ميرسى لمرورك

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 12:48 AM #4 (permalink)
neno tarek
عضو مزيكاوى

انا من رائى فراق حبيبى ايلى بحبة دية اصعب بكتير من حب من طرف واحد لان اكيد هيجى يوم وهزهق والقى حب ايلى بجد لكن فراق شحص بحبة دية صعب نسينها لان احنا ايلى اتنين بنحب بعض وافترقنا

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 01:47 AM #5 (permalink)
Al-romancy
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 440344

الموضوع دة جاوبت فيه قبل كدة
افتكر ان كان رايي فيه ان الحب من طرف واحد اهون من الفراق طبعا بمالانهاية
على الاقل ممكن في امل للحب من الكرف التاني ولو كان بعيد المدي
لكن الفراق بالموت مثلا او بمشكلة بيبقي صعب الرجوع بردة ولو رجعت بتبقي في النفوس مكانة تانية وكدة
ويا عالم ممكن تكرهها بسبب الفراق لكن
الحب من طرف واحد مش هتكرهها على الاقل
كل واحد له وجهة نظر مختلفة عن التانية بس انا شايف ان السليم
The master

التعديل الأخير تم بواسطة Yahia ; 04-09-2010 الساعة 05:41 AM.

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 06:06 AM #6 (permalink)
عاشق المستحيل s
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 425182

بصراحه انا جربت 2
و الاتنين زى بعض بس مزعلتش قد مزعلت من الفراق

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 07:17 AM #7 (permalink)
Yahia
مشرف الريمكســـات والحب

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 22685

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Icon4

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

شكرا ليكى صديقة " الحب والرومانسيه " : salma mohamed

أشكرك ع نقلك للموضوع وأمانتك

وحقيقى الموضوع مميز جدا وأحب أقول :

انا عن نفسى ايه اللى يخلينى أرتبط فى كل الأحوال بشخص ممكن حتى لو بحبه هفارقه
مع أحترامى لأى حد بيحب بس الأنسان لما بيفارق حبيبه يوم لأى سبب بيبقى صعب مابالك بقى
انى هفارقه للأبد وكل شىء بنا يبقى ذكرى يبقى ايه فائدة الحب اللى احنا من البداية ابتديناها
الحب موش نهايه الحب دايما بيبقى بدايات وطريق مفتوح مقدرش ومينفعش انى أمشى فيه وبعدها
اقف ولا أرجع من البدايه تانى
الحب عمره ماكان بالشكل ده ومادامت انا عارف ان فى ظروف قاسيه ممكن تبعدنا ليه مدورش على حلول مفيده أو أخد خطوات جديه لأنى احافظ ع الحب ده عشان ميضعش منى ابدا
كده بصراحه عاملين زى لاعب كره القدم اللى بيبقى واخد انذار وبيلعب وهو خايف لا يغلط لا ينطرد
وكمان الموضوع أمر وأصعب مينفعش انى اتهاون بكلمة حب ولا تكون مجرد وقت أعيشه وبعدها أقول فى ظروف هتحصل وهنبعد لازم نتحدى الظروف ونكون قد دى كلمة لأن لو الحب ده ضاع
ياترى الحب ده هيتعوض

ونفس كلامى فى النقطة السابقه هينطبق ع الحب اللى من طرف واحد
موش هسمح لقلبى حتى لو بيحب الشخص ده أنى اتمادى فى حبه وهو بيحب شخص اخر او مبيفكرش فيا

شكرا ليكى salma mohamed

مع خالص حبى وتحياتى وتقديرى وأحترامى للجميع
Yahia

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? User_online فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Quote

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 12:23 PM #8 (permalink)
salma mohamed
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 423228

اقتباس:

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%" border=0>

<TR>
<td class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">المشاركة الأصلية كتبت بواسطة neno tarek فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Viewpost
انا من رائى فراق حبيبى ايلى بحبة دية اصعب بكتير من حب من طرف واحد لان اكيد هيجى يوم وهزهق والقى حب ايلى بجد لكن فراق شحص بحبة دية صعب نسينها لان احنا ايلى اتنين بنحب بعض وافترقنا
</TD></TR></TABLE>

ميرسى لمرورك هيا فعلا اصعب

اقتباس:

<TR>
<td class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al-romancy فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Viewpost
الموضوع دة جاوبت فيه قبل كدة
افتكر ان كان رايي فيه ان الحب من طرف واحد اهون من الفراق طبعا بمالانهاية
على الاقل ممكن في امل للحب من الكرف التاني ولو كان بعيد المدي
لكن الفراق بالموت مثلا او بمشكلة بيبقي صعب الرجوع بردة ولو رجعت بتبقي في النفوس مكانة تانية وكدة
ويا عالم ممكن تكرهها بسبب الفراق لكن
الحب من طرف واحد مش هتكرهها على الاقل
كل واحد له وجهة نظر مختلفة عن التانية بس انا شايف ان السليم
the master

</TD></TR></TABLE>
عندك حق الحب من طرف واحد مش هتكرهها هتفضل تحبها
مش هتشوف فيها حاجة وحشة على الاقل ميرسى ليك

اقتباس:

<TR>
<td class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق المستحيل s فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Viewpost
بصراحه انا جربت 2
و الاتنين زى بعض بس مزعلتش قد مزعلت من الفراق

</TD></TR></TABLE>
ربنا يصبرك 2 صعبه اوووووووووووووووووى

ميرسى ليك

انا هعلق على كلامك فى الاقتباس نفسة بعد اذنك طبعا

اقتباس:

<TR>
<td class=alt2 style="BORDER-RIGHT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-BOTTOM: 1px inset">المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yahia فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Viewpost

شكرا ليكى صديقة " الحب والرومانسيه " : salma mohamed

أشكرك ع نقلك للموضوع وأمانتك

وحقيقى الموضوع مميز جدا وأحب أقول :

انا عن نفسى ايه اللى يخلينى أرتبط فى كل الأحوال بشخص ممكن حتى لو بحبه هفارقه
مع أحترامى لأى حد بيحب بس الأنسان لما بيفارق حبيبه يوم لأى سبب بيبقى صعب مابالك بقى
ماشى انا معاك بس منين انت بتحب شخص وهو بيحبك عمر ما هيجى فى بالك ان ممكن تفترقوا ممكن تحصل ظروف فجاة غصب عنك وعنها يبقى هتعرف منين ولا المفروض انك قبل ما تحب تقولها لازم اعرف هنكمل ولا لا وترتبوا حياتكم هتعرف منين مع احترامى لكلامك ؟
انى هفارقه للأبد وكل شىء بنا يبقى ذكرى يبقى ايه فائدة الحب اللى احنا من البداية ابتديناها
فايدتة انك عشت ولو ثانية واحدة مع انسان بتحبة شوفت منة كتير اوى خوف وحب وطيبة وحجات كتير
الحب موش نهايه الحب دايما بيبقى بدايات وطريق مفتوح مقدرش ومينفعش انى أمشى فيه وبعدها
اقف ولا أرجع من البدايه تانى
احنا اللى بنجيب النهاية يا يحيى
الحب عمره ماكان بالشكل ده ومادامت انا عارف ان فى ظروف قاسيه ممكن تبعدنا ليه مدورش على حلول مفيده أو أخد خطوات جديه لأنى احافظ ع الحب ده عشان ميضعش منى ابدا
ماهو دة اللى بتكلم فية بس انت هتعرف منين فى اول حبك انكوا ممكن تفترقوا ما زى ماتحط الاحتمال دة حط احتمال انكم هتكملوا ولو فى حب فعلا لو اية مش هتقدروا تعيشوا من غير بعض ولا انا غلط
كده بصراحه عاملين زى لاعب كره القدم اللى بيبقى واخد انذار وبيلعب وهو خايف لا يغلط لا ينطرد

انا معاك فى دى بنبقا خيفين لنبعد اللى هو الطرد يعنى
وكمان الموضوع أمر وأصعب مينفعش انى اتهاون بكلمة حب ولا تكون مجرد وقت أعيشه وبعدها أقول فى ظروف هتحصل وهنبعد لازم نتحدى الظروف ونكون قد دى كلمة لأن لو الحب ده ضاع
ياترى الحب ده هيتعوض
ومين يسمعك الكلمة دى بقت ساهلة اوى اى حد بيقولها واللى بيقولها مش بيخاف على مشاعر الانسان التانى ومش هيفكر انة ممكن يتعوض ولا لا

ونفس كلامى فى النقطة السابقه هينطبق ع الحب اللى من طرف واحد
موش هسمح لقلبى حتى لو بيحب الشخص ده أنى اتمادى فى حبه وهو بيحب شخص اخر او مبيفكرش فيا
ماشى بس لو الشخص دة بيحسسك انة بيحبك اوى وبيخاف عليك
بالله عليك مش هتحبة

شكرا ليكى salma mohamed

yahia

</TD></TR></TABLE>
ميرسى لمرورك يحيى نورتنى والله

التعديل الأخير تم بواسطة Yahia ; 04-10-2010 الساعة 05:08 AM.

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 12:49 PM #9 (permalink)
megaluvdodo
عضو مزيكاوى

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 439794

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا من رأى المتواضع جدا أن فراق حبيب أصعب بكتير من حب من طرف واحد لان بعتبر الحب من طرف واحد حب اوهااااام او حب احلام يقظة اصل معنى ايه لما يكون حب من طرف واحد و اهم حاجة فى الخب انه يكون بين اتنين يبادلون بعض نفس المشاعر و الاحاسيس
لكن بقى فراق الحبيب ده موضوع يتحكى فى كتب و حكايات وانا جربته والحمد لله فضلت قاعد فى بيتنا لمده شهر مش بنزل منه كاره الحياااه ومش عاوز اشوف حد بمعنى اصح كان الحياااه قدامى سودا بس الحمد لله ان الاياام دى عديت على خير
وشكرا يا سلمى على التوبيك ده

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Post_old 04-09-2010, 03:28 PM #10 (permalink)
Yahia
مشرف الريمكســـات والحب

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? 22685

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? Icon4

شكرا ليكى : salma mohamed

على كل كلامك وعلى ردك

وانا والله والله زى أى حد بيحب او بيفكر فى الحب بشكل طيب

كل اللى عايز اوصله انى انسان طماع وانا عارف ده كويس بمعنى

انى ع الأقل لما اللى بحبه ده بيغيب عنى ولو ليوم سواء كان صديق أو حد قريب منى بضايق

جد وبزعل لدرجة ان بحس جوايا نار من غيابه مابالك بقى لو فارقت الشخص ده للأبد

ده اللى اقصده وللأسف انتى ذكرتى فى موضوعك ده وده اللى انا اتكلمت فيه

احنا طبعا منعرفش الغيب ولا بنجم عشان نعرف نهاية كل حكاية بتبقى عامله أزاى

بس أرجع وأقول من تانى انا ايه اللى يخلينى اصلا أحب حد مقدرش اكون ليه أحب حد أزاى وهو يبعد عنى

فين حلاوة الحب انا عن نفسى محسش انى بحب الا ماسمع صوت حبيبى صبح وطول اليوم وبليل

انا من طبعى شوفت فى الحب قرب يمكن البعد يبقى موجود بس موش بالشكل الأبدى ولا المخيف ده

وأكيد بتفق وبأكد انى لما أحب حد لازم اقف جنبه وأخليه يواجه الحياة

انما احنا هنا متكلمناش عن العلاقة دى انك وانت مع حبيبك بتتعرض لظروف ممكن تهدد العلاقة

انما انتى فى راس الموضوع قولنا لو انت عارف ان فى حاجه يمكن تخليك تبعد عن اللى بتحبه

ساعتها بقى ماهو انا ياما اعمل حاجه تخلى الحبيب ده جنبى واقوى علاقتى بيه اكتر وأكتر والا انا سااعتها هندم وهبقى لوحدى عشان يفارقنى غصب عن ارادته وارادتى

الحب شركة وانا بقول ده من زمان الا اذا تدخلت اشياء لا قوة ولاأمر لنا فيها

Yahia

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ?? User_online

فراق حبيب ولا حب من طرف واحد, ايه الاصعب ??
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب من طرف واحد
» حصريا اغنيه اسلام زكي - حب من طرف واحد Cd Q 320Kpbs
» حصريا البوم وفيق حبيب - صبيه 2010 Cd Q 128Kpbs
» حصريا جميع البومات النجم حسام حبيب CD Ripped @ 320Kbps